DRIEDAAGSE TRAINING

vaker, voller, meer

Bouw een sterk fundament onder jouw horeca onderneming. Ga voor meer gasten, die vaker terugkomen en die meer besteden bij ieder bezoek.

Herken jij dit?

  • Heb je te veel kopzorgen over waar je je omzet vandaan moet halen, zeker in deze tijd? Ben je moe van het tobben en zoeken naar oplossingen om grip te krijgen op jouw zaak en resultaat?
  • Merk je dat je advertentie in de plaatselijke krant door een paar vaste gasten wel leuk wordt ontvangen, maar vooral veel tijd en geld kosten, maar per saldo weinig opleveren?
  • Krijg je ook afgelopen werkoverleg weer niet goed bij het team uitgelegd dat de bijverkoop van dat drankje bij die sandwich, nodig is om meer omzet binnen te halen?
  • Ben je een beetje uitgekeken op meneer van Dijkhuizen die wekelijks met alleen een bakkie koffie twee uur lang je tafeltje bezet houdt, maar lukt het je niet om nieuwe gasten te bereiken en ook echt aan je te binden als ze eenmaal een keer langsgekomen zijn?

Hoe zou het voor je zijn als je…

  • Rust krijgt in je hoofd en haarscherp focus hebt op de zaken die nodig zijn voor structurele verbetering van je omzet?
  • Met minder moeite gerichte acties in kunt zetten, die gegarandeerd werken en effectief leiden tot meer (nieuwe) gasten, die vaker terugkomen en ook meer besteden?
  • Vanuit een sturende positie samen kunt werken met je team, zodat zij dagelijks heldere en concrete doelen hebben om naar toe te werken en waarbij ze ook beloond worden bij het behalen van die doelen?
  • Weet hoe je simpele tools kunt gebruiken om met minder tijd, meer en nieuwe gasten kunt bereiken en aan je kunt binden?

Om een goed fundament te leggen voor jouw bedrijf, heb je een doel nodig. En dat niet alleen. Je hebt ook een plan nodig om tot dat doel te komen. Een strategisch plan wat leidt tot meer gasten, die vaker terugkomen en meer besteden tijdens hun bezoek.

Meer weten? Meld je dan aan voor deze online training en ik breng je in 3 dagen van A naar B met een duidelijke uitleg en stappenplan.

Ik bied je inspirerende voorbeelden en tips, waardoor jij met een frisse blik naar jouw onderneming kunt kijken en beter voorbereid bent op de toekomst.

Doe mee voor slechts 85,- (ex. btw).


De training bestaat uit:

  • Drie video’s van ongeveer 45-60 minuten waarin Suus je meeneemt door de verschillende stappen om van een wazig idee tot een concreet en strategisch plan te komen.
  • Opdrachten om mee aan de slag te gaan, zodat jouw plan ook daadwerkelijk kunt realiseren.
  • Verschillende templates om jouw resultaten in bij te houden.
  • Gratis persoonlijke resultaatsessie met Suus, als borgingsinstrument, zodat je zeker weten aan de slag gaat met jouw doel.

Het resultaat:

  • Je hebt een kop vol kennis en een hart vol energie. Omdat je precies weet wat je moet doen, buitelen de ideeën over elkaar heen en sta je weer te popelen om met díe dingen aan de slag te gaan die echt leiden tot meer gasten, die vaker terugkomen en die ook meer besteden bij ieder bezoek.
  • Je weet welke tools je kunt gebruiken om met minder moeite je gasten te bereiken en hen toe te voegen aan het rijtje “vaste gasten”. Bovendien weet je het niet alleen, maar kun je het ook echt doen!
  • Je weet hoe je op de juiste manier je team met veel minder moeite kunt betrekken bij jouw plannen en kunt dit ook veel concreter overbrengen op iedereen.
  • Je begrijpt hoe je online gerichter met (potentiële) gasten kunt communiceren, zodat jij altijd veel meer top-of-mind bij hen bent, dan de concurrentie verderop in de straat.

Meer omzet? Meer gasten die vaker terugkomen en meer besteden?

Ontdek hoe je dit structureel kunt opbouwen, zodat jij aan de knoppen kunt gaan draaien met behulp van jouw strategische plan. Meld je aan!



MEEST GESTELDE VRAGEN

Ik geef je graag alvast antwoord op vragen die je wellicht hebt:

Je hebt onbeperkt beschikking over de trainingsvideo’s en kunt ze onbeperkt terugkijken wanneer het jou uitkomt.

Zeker! Juist nu, bij de start, is het belangrijk dat je je fundament goed legt en aan de slag gaat met de zaken die echt belangrijk zijn om van jouw zaak een succes te maken.

De informatie is met name geschikt voor ondernemers die één of een aantal horecazaken hebben. De materie is voor allerlei soorten horeca van toepassing. Heb je een formule of keten van horecazaken? Dan is deze info waarschijnlijk te beperkt omdat je al met een groter team werkt waarin gespecialiseerde medewerkers werken aan marketing en omzetgroei/promoties . Je kunt dan het beste apart contact met me opnemen als je hierin extra ondersteuning nodig hebt. Ik kan dit bieden in de vorm van professioneel Formulemanagement.

Ja! Volmondig. Juist voor kleinere horecazaken is deze training ook geschikt, omdat je snel resultaat kunt boeken doordat je veel invloed hebt op het resultaat. Je kunt nóg sneller de juiste acties invoeren die leiden tot een betere omzet. Het gaat echt om de aanpassing in je mindset en het pakken van kansen door simpele acties.

Absoluut! Deze info geeft inzicht en kun je dus op jouw manier inzetten in je onderneming. Je hoeft niets aan te schaffen oid. Het is een kennistraining die je helpt om met de juiste mindset, omzet te creëren. Je kunt de templates gebruiken, maar dit hoeft niet. Wel zou ik de systematiek gaan gebruiken die ik uitleg, omdat deze bewezen resultaten geeft.

De training is zeer gemakkelijk toe te passen in winkels (retail), maar is speciaal gemaakt voor horeca. Je gaat er desondanks veel info uit halen die je kunt toepassen, dus het is zeker de moeite waard om deze cursus te volgen. Al is het alleen al door de vernieuwde mindset die je hierdoor  krijgt en de mogelijkheden die je hierdoor ziet.

Ook hiervoor geldt dat de training  zeer gemakkelijk is toe te passen in een online omgeving, maar is speciaal gemaakt voor horecazaken. Je gaat er desondanks veel info uit halen die je kunt toepassen, dus het is zeker de moeite waard om deze cursus te volgen. Al is het alleen al door de vernieuwde mindset die je hierdoor  krijgt en de mogelijkheden die je hierdoor ziet. Wel raad ik je aan om bij de boost-sessie met mij te kijken naar bijvoorbeeld de inrichting van je website en de “growth-hacking”-technieken die je hiervoor kunt inzetten.