Meteen naar de inhoud

Persbericht Noordhollands Dagblad

Het Horeca Vakcollege en SUUS – Horeca Marketing specialist starten samenwerking om horecaondernemer in het zadel te helpen

De kogel is door de kerk. Afgelopen week hebben Chris van Alphen en Maarten Hogeveen van het Horeca Vakcollege de samenwerking bestempeld met SUUS, zelfstandig horecaspecialist op marketinggebied. Waarom? Omdat het hoog
tijd is voor een passende opleiding om juist nu de horecaondernemers weer terug in het zadel te helpen. Een marketinggerichte opleiding met de focus op het creëren van meer omzet door middel van een goed fundament en een
systeem wat werkt.

“Vanaf eind vorig jaar liepen er al gesprekken, omdat we veel voordelen vonden in onze samenwerking. Zo was Suus op dat moment bezig met gratis webinartrainingen om horecaondernemers te helpen bij hun bestel/afhaal/bezorg aanbod en hoe ze hier zoveel mogelijk resultaat uit konden halen. Hier liep ik bij toeval online tegenaan, omdat wij zelf ook Masterclasses aan het organiseren waren met hetzelfde onderwerp, maar dan vanuit een meer praktisch oogpunt toegelicht. Bijvoorbeeld over het soort gerechten wat je het beste kan aanbieden en de disposables die je kunt gebruiken,” vertelt Maarten.

“We bieden al een breed scala aan horecagerichte opleidingen, maar wilde graag een opleiding erbij hebben waarmee we horecaondernemers echt handvatten geven. Met hulp van een gedegen systeem en online en offline marketing technieken brengen we hen een enorme stap verder, en werken ze dagelijks aan meer gasten, die vaker terugkomen en meer besteden bij hun bezoek,” licht Chris toe.

“Daarnaast is het voor mij een supermooie kans om mijn aanbod te verbeteren”, vult Suus aan. “De opleiding was voorheen volledig digitaal, maar nu kunnen deelnemers ook livedagen bijwonen, omdat ik beschikking heb over een prachtige trainingsruimte.

De training zal in twee varianten worden aangeboden, dus ook de volledig digitale versie blijft beschikbaar, waarbij deelnemers online de livedagen kunnen bijwonen. Vooral voor deelnemers die bijvoorbeeld uit België komen, is dit een uitkomst.”

Wat is de planning?

“Vanaf mei starten we met een eerste pilot, en daarna gaan we echt los en kunnen we horecaondernemers op deze manier helpen. De opleiding duurt 12 weken en bestaat uit 12 modules met begeleiding en 3 (digitale) livedagen.

Daarna zien we nog veel meer kansen en mogelijkheden om dit verder door te ontwikkelen. Ons doel is om de beste marketing- en resultaatgerichte opleiding voor horecaondernemers aanbieder te zijn, in Nederland en België. En daar gaan we voor.”

Meedoen met de pilot?

Wil jij als horecaondernemer ook meedoen met de eerste pilot? Dat kan! Via DEZE LINK kun je meer info over de opleiding vinden en als pilot krijg je extra begeleiding en hebben we een voordelig basistarief vastgelegd. Ook hebben we een aantal aantrekkelijke bonussen. En natuurlijk kun je ook aansluiten bij onze gratis training, waarin Suus in 5 stappen uitlegt hoe je in 5 stappen kunt toewerken naar meer omzet. Meld je hiervoor aan via DEZE LINK. Let op: er zijn beperkt plaatsen beschikbaar, dus met je op tijd aan om je plek te reserveren!

Vragen? Mailen kan via suus@horecavakcollege.nl, dan hebben we telefonisch contact over de mogelijkheden.

Grz Suus

“Hey! Ik ben Suus en ik begeleid horecaondernemers – ook nu tijdens de lockdown – om meer omzet te creëren, door te focussen op een betere (online) zichtbaarheid en het verbeteren van het bestelaanbod.“